Kanallar arası pazarlama, çok kanallı pazarlama, bütün kanallarda pazarlama kabilinden terimlerden hangisini tercih ederseniz edin, müşteriniz yahut potansiyel müşterinizle bütün dijital kanallarda ve her cihazda etkileşim kurmanız gerekir. Mevrut kutusundan sosyal ağlara ve dizbedenü bilgisayarlar, tabletler, dürüstıllı telefonlar genelinde hasetmüzün tüketicileri sorunsuzca devinim ederken sizden de aynı yerlerde olmanızı, sorunsuz ve bütünleşmiş bir deneyim sunmanızı bekliyorlar. Sükselı bir kanallar arası pazarlama stratejisi oluşturmanıza yardımcı tutulmak dâhilin en geniş kullanılan dijital pazarlama kanallarının teferruatlı açıklamalarını horda bulabilirsiniz: E-posta ile pazarlama E-posta ile pazarlama, B2B ve B2C pazarlamacıları tarafından kullanılan, en müstamel ve en kazançlı malum dijital pazarlama formlarından biridir. E-posta ile pazarlama sayesinde çeşitli müşteri yolculuğu değinme noktalarında müşteri verilerini toplar, potansiyel müşterilerin tercihlerini anlamak dâhilin sınıflandırır ve en nihayetinde onları e-posta liste(leri)nize ekleme izni kızılırsınız. E-posta içeriği; ürün ve hizmetleriniz, şirketiniz ve etkinlikleriniz hakkındaki haberler, kişiye özel teklifler, müşteri esasarı hikayeleri, örnek vaka incelemelerine bağlanaklar ve beceri özetler evet da iş özetleri için veri dâhilerebilir. E-postalarınızın yalnız silinmek yerine açılmasını ve okunmasını peylemek dâhilin valör takdim etmek eleştiri önem taşır. Kişiye özel dâhilerik ve ilişik çekici teklifler katılımı tasarruf etmek konusunda çok aksiyone yarar. E-posta ile pazarlama hem sanat hem de bilimdir. E-postalarınız ve dijital varlıklarınız alımlı ve ilişik çekici olmalıdır. Bununla bile çok nüshada e-posta göndermekle yeterince göndermemek beyninde bir abra yapmak zorundasınız. Videoteyp pazarlama Videoteyp en takatlü dijital pazarlama kanallarından biridir. İnsanlar videoya mösyöılıyor. âlem ve muayene dâhilin videoteyp izliyor ve paylaşıyorlar. Doğrusu, YouTube raporlarında ayda iki milyarı çok izleyicinin giriş yaptığı belirtiliyor. Hem B2B almaçları hem de B2C tüketicileri satın gelgel kararlarını videoteyp sayesinde veriyor. Videoteyp pazarlama bellik ayrımındalığı oluşturur, dijital trafiği ve dönüştürme oranlarını zaitrır. Blog gönülğine gömülü videolar, B2B ve B2C dâhilerik pazarlama stratejilerinin yıllardır ibik taşı konumunda. Videoteyp onaylamak, gönülğinizi elan bir tomar insanoğlunun görmesinin anahtarıdır. Bu nedenle YouTube kabilinden üçüncü doğrultu sitelerden yararlanmanız, videolarınızı web sitenizde ve sosyal medya kanallarınızda tanıtmanız gerekir. İnsanları videolarınızı paylaşcevher teşvik edin. Videolarınız güdük ve öz olsun. İnsanlar dikkatlerini hızla kaybediyor. Bu nedenle harika içeriği ilişik çekici şekilde takdim etmek çok önemli. Sosyal medyada pazarlama Sosyal medya, belirli bir hedef kitleye ulaşmanın; müşteriler, potansiyel müşteriler ve çözüm ortaklarıyla elden rabıtlantı kurmanın harika bir yoludur. Ne sosyal medya platformlarını kullanacağınız, kimleri hedeflemek istediğinize vabestedır. Facebook hala dünyanın en koca sosyal medya platformudur. Twitter B2B almaçları beyninde hala pop. Instagram ve TikTok milenyum ve Z kuşağı tüketicileri beyninde olağanüstü popülerdir. LinkedIn ise satın iktibas döngüsünün er aşamalarında B2B almaçları ile rabıtlantı yapmak dâhilin harika bir vaziyet. Her sosyal medya platformu farklı dâhilerik türlerine iye olsa da bütünü epey videoteyp/tasvir odaklıdır. Bu nedenle dâhilerik oluştururken bunları sosyal medya üzerinden ne savurmak istediğinizi her gün çekmece önünde bulundurun ve buna bakarak kombinezon strüktürn. Farklı platformlar ortaya çıkmaya devam edeceği dâhilin, pazarlamacılar var olan her platformdan en kazançlı şekilde yararlanmak dâhilin dijital pazarlama taktiklerini durmadan uyarlamalıdır. Örneğin, TikTok Ilkgüz 2016’dan önce bulunan değildi. Zaman ise LinkedIn, Twitter, Pinterest ve Snapchat’ten elan bir tomar aktif kullanıcıevet iye. Kısaca mesajlar (SMS ve MMS) E-posta ile pazarlama faaliyetlerinin birlikte güdük mesaj, müşterilere ulaşmanın en elden yoludur. Ama sosyal medyada olduğu kabilinden mesajlar güdük ve öz olursa koygun hale hasılat. Pazarlama ekipleri, tek dimdik dâhileren güdük mesaj hizmetlerinden (SMS) yahut videoteyp ve gif dâhilerebilen multimedya mesajlarından (MMS) yararlanabilir. İçerik pazarlama İçerik pazarlama mesajınızı sunarken, farklı potansiyel müşteri ve müşterilere kişiye özel şekillerde seslenmenize olanak tanır. İçeriğiniz ne kadar kişiye özel hale gelirse o kadar ilişik çekici olur, insanoğluı cezbeder ve dikkatlerini vermelerini sağlar. Fakat, gönülğiniz hedef kitlenizin yalnızç ve ilişik yerı ile uyumlu olmalıdır. Etkileşim ve dönüştürme dâhilin valör sunmalıdır. E-posta metinleri, giriş sayfaları, veri görselleri, e-kitaplar, iş özetleri, banner reklamlar, videolar, dimdik mesajları, reklamlar, ses seda bültenleri, basın bültenleri, makaleler, bloglar ve dijital takım kartları kabilinden dâhilerikler kullanabilirsiniz. İçerik farklı kanallarda kullanılabilir (ve kullanılması gerekir), fakat bütün dâhileriklerinizde tutarlı bir titrem ve mesaj olmalıdır. SEO ve PPC (yahut SEM) İyi bir kontrol motoru optimizasyonu (SEO) stratejisi, web sitesi gönülğini (saz sayfaları, bloglar vb.) optimize eder. Sonunda, kontrol sonuçlarında elan erdemli sıralarda ve elan sık görülür, gönülğinize gidiş geliş peşışı sağlanır. İyi SEO sonuçları, anahtar sözcük ve konu optimizasyonuna vabestedır. Web gönülğinizde kazançlı araştırılmış anahtar sözcükler ve uzun formda anahtar sözcükler (3 ve elan bir tomar sözcükten oluşan ifadeler) istismar etmek SEO’nuzu elan kazançlı hale getirir, gidiş geliş ve dönüştürme konusunda elan erdemli sonuçlar sağlar. Ali itibarlı üçüncü doğrultu sayfalardan uzvi bağlanaklar vira etmek da konu sırasını yükseltmenin ve potansiyel müşterileri gönülğinize yönlendirmenin bir öteki yoludur. Tıklama başına ödemeli (PPC) reklamlarda belirli bir bağlanakya mevrut her tıklama dâhilin ödeme strüktürlır. Kontrol motorları ve çoğu sosyal medya sitesi PPC fırsatları sunar. PPC reklamlar hedeflenen müşterilerinizin ve potansiyel müşterilerin dâhilerik dürüstışlarında manzaralenir. Kontrol motoru pazarlama (SEM), koca ağırlık yaratabilen bir PPC reklam türüdür. Makul anahtar sözcükleri arayan görüşmeçilere avantajlı bir konu konumunda pazarlama mesajları (dimdik) ve rabıtlantı göstermesi dâhilin kontrol motoruna ödeme yaparsınız. Web sitesi dizaynı ve pazarlama Web siteniz, çoğunlukla potansiyel müşterilerin şirketiniz ve markanızla iletişim kurduğu ilk değinme noktalarıdır. Harika bir web dizaynı, bütün dijital varlıkları tutarlı bellik çkızılışmasıyla tanıtabilir. üste web sitenizi kontrol motorlarıyla elan uyumlu hale getirmeli, harika bir kullanıcı deneyimi sunmalı ve dönüştürme tahminını (elan bir tomar tıklama, kaydolma, vb.) zaitrmalıdır.