Ananevi olarak demografik bilgilere nazaran yapılmaktadır ancak internet ortamında müşterilerinizi tam olarak saptamak kucakin Google Analitik platformunun şehir analizleri kucakin sunmuş olduğu hizmetten yararlanabilirsiniz. Bu platforma web sitenizi şart ederek alabileceğiniz bir Google Analitik Kodu ya da şehir izlem kimliğini sitenize koymak yeterli olacaktır. Müşterilerinizin yaş, cinsiyet, çığır, hasılat ve ilişki alanları kadar değemekkenleri saptama edebilirsiniz.
█▌ Belirlenen Müşterilerinizi Farklılaştırabilirsiniz
Müşterileri değişiklaştırma, onların emekletmeniz kucakin farklı değerlere iye olması ve farklı ihtiyaçlarının bulunmasından kaynaklanan bir zorunluluktur. En zikıymet olan müşterilerden almak suretiyle, bir sıralamada gezmek, çabaların en çok avantaj katkısızlayacağı kesime yöneltilmesine olanak katkısızlar. Böylecene müşterinin değerine ve ihtiyaçlarına odaklanacak pres davranışını web sitenizde tedarik etmek güç olmayacaktır.
█▌Müşterilerle Etkileşime Girebilirsiniz
Web sitesinde tüketiciye gereksinimi olan ürün ve hizmetin katkısızlanması, kalite güvencesinin vitrin edilmesi ve ispat edilmesi ilk adımdır. Web sitelerinde satış sonrasındaki iş, üzerinde durulması gereken en önemli konudur. En etkili etkinliği, usturuplu maliyette suni zorunluluğu bir şirket kucakin kaçınılmazdır.
İnternet Sitesinin Tarihsel Süreci
Web şehir teriminin müşteri merkezli son yıllarda yaşadığı değişme fiilen olağanüstü boyutlara ulaştı. Tarihsel süreç olarak bakıldığında 1990’li yılların “ne bulursam onu kırmızıırım” yaklaşımıyla geçtiğini görürüz. Yer ekonomisinin ön planda olduğu bu dönemlerde web sitelerinde durum alan ürün ve hizmetlerin çeşitliliğindeki sınırlamalar, mahveden tercihlerinin anlayışsız plana atılmasına dayanak hazırlıyordu. Peşi sıra 2000’li yıllar geldi, web sitelerindeki ürün ve iş çeşitliliği artmaya esasladı. Bu noktada müşterilerin umumi eğilimi “neyi alabilirsem onu mezeım” biçiminde değemekti. 2010’larda web sitelerindeki modern anlamdaki vürutmelerle müşterek çıktı “ne istersem onu kırmızıırım” dönemi esasladı. Bu yeni döneme gelinmesinde birkaç asliye yer şanlı gösteriş oynadı:
▬ Ürün ve hizmetlerin çeşitliliği olağanüstü biçimde arttı ve müşterilerin tercih muhtemellıkları çoğaldı.
▬ Haber ve haberleşme teknolojilerini aktif kullanan müşteriler, bilgiye, rakibe ve muadil ürünlere çok kolayca erişebilir bir hale geldi.
▬ Teknolojik yapılar, ürün ve hizmetlerin pazarlanmasından dağıtım kanalına dek iş vetirelerini değemektirdi. Müşterilere çok farklı kanallardan ulaşım olanaklı oldu.